.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادامه محدودیت‌های ورود به مازندران
محدودیت‌های تردد کرونایی همچنان در مبادی ورودی مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی با توجه به روز‌های پایانی تابستان و به اتمام رسیدن تعطیلات همچنان در مبادی ورودی استان اعمال می‌شود.

او با اشاره به جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ورود خودرو‌ها به شهر‌های نارنجی و زرد، افزود: شهرستان‌های رامسر و بابلسر هم اکنون در وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان‌های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

سرهنگ عبادی بر جلوگیری از ورود خودرو‌های غیربومی بدون مجوز در مبادی ورودی مازندران و نیز بازگرداندن آن‌ها به مبدا تاکید کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۳۵۱ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۸۷ دستگاه خودرو نیز به مبدا بازگردانده شده اند.

سرپرست پلیس راه مازندران افزود: ۱۱۹ هزار و ۷۱۹ دستگاه خودرو از ابتدای امسال تاکنون در ورودی‌های استان اعمال قانون و ۷۹ هزار و ۷۱۴ دستگاه خودرو به مبدا برگشت داده شده اند.

او با اشاره به ترافیک کم حجم و روان در جاده‌های استان، گفت: ارتفاعات، ولی آباد در محور کندوان و گدوک در جاده سوادکوه هم اکنون شاهد مه گرفتگی هستیم که پیش بینی می‌شود از بعدازظهر بارش پراکنده باران را هم در جاده‌های استان داشته باشیم.

سرپرست پلیس راه مازندران از رانندگان خواست: با توجه به سفر‌های پایانی تابستان و شرایط ترافیکی روز‌های آینده در جاده‌های استان، قوانین راهنمایی و راننگی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه بین خطوط رانندگی کنند.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.